Kantinecommissie

08-01-2023

Kantine keuken en bar medewerkers

Er is een kleine vaste ploeg voor kantine, keuken en bar medewerkers.

We willen deze groep uitbreiden met nog meer enthousiaste mensen zodat we meer kunnen afwisselen in het rooster. Hoe groter de groep hoe makkelijker we het rooster wekelijks kunnen invullen. Zo wordt er niet altijd een beroep op dezelfde mensen gedaan en dat maakt het leuk voor iedereen.

In de kantine bevind je je direct ook in het hart van de club. Je proeft de sfeer en leert de leden en gasten kennen. Een leukere plek om je als vrijwilliger in te zetten is er bijna niet.
In de koffie corner verkoop je in de ochtend vooral koffie thee en broodjes en in de middag snacks zoals patat. Vanaf 12:00 is ook de bar geopend. Er zijn verschillende shifts mogelijk zodat het altijd wel past met je prive rooster.

Ben je op zaterdag zo af en toe een paar uurtjes beschikbaar, meld je dan aan voor de vaste kantinepoeg. Ze kunnen je hulp heel goed gebruiken. Stuur een bericht naar [email protected]

Reageren op de vacature

Kies bestandWijzigVerwijder

* = verplicht