Cookie beleid svv Scheveningen

De website van svv Scheveningen is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Google analytics Toestaan Niet toestaan

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Contributies

Contributies

Contributie.jpg

Ooievaarspas
Leden die gebruik maken van betaling met een Ooievaarspas ontvangen via SVV een verzoek om de pas te komen scannen in de maand september. We benadrukken dat u gehoor dient te geven aan deze oproep! We bieden u diverse data om te komen scannen. Indien u voor 1 oktober geen gehoor geeft aan deze oproep wordt het betreffende lid uitgesloten van training en wedstrijden. Pas na scannen of voldoen van het contributiebedrag kunnen de voetbalactiviteiten weer hervat worden. U vraagt zich af of het nodig is om zo streng te zijn? Ja, helaas lopen we ieder seizoen veel contributie mis doordat deze leden niet op komen dagen als er met hen is afgesproken of men gewoonweg niet reageert op onze oproepen. Dat vinden wij niet correct naar onze betalende leden en vinden passende maatregelen daarom op zijn plaats.

Jaarlijkse Service kosten
Alle spelende leden betalen jaarlijkse Service kosten ad 25 euro. Dit bedrag komt ieder jaar bovenop de contributie en geldt voor alle leden ook als je al een taak uitoefent. In die gevallen zal er een tegoed op de nieuw in te voeren club pas worden gestort. 
Dit bedrag wordt gebruikt om de hoge kosten te dekken die ontstaan door het vrijwilligers tekort. Daarnaast werken we hard aan ontwikkelprojecten voor onze jeugd of andere leden om hen bijvoorbeeld te scholen tot jeugdtrainer of jeugdscheidsrechter. Deze initiatieven kosten extra geld. De Service kosten worden daarom volledig aangewend voor deze initiatieven. 

Samenwerking NIKKI
De inning van de contributiegelden wordt gedaan door NIKKI. NIKKI helpt en ondersteunt onze vereniging bij het innen en verwerken van de contributie inning. U ontvangt in de eerste e-mail een iDEAL-betaallink om de contributie in één keer te voldoen. Tevens zit in deze eerste e-mail ook een iDEAL-betaallink voor de contributiebetaling van de eerste termijn, wanneer u liever in maandelijkse termijnen betaald. In dat geval worden servicekosten berekend van 10% van uw contributie, met een maximum van € 19,- per lid, per seizoen. Deze servicekosten worden opgeteld bij de contributie en verdeeld over de maandelijkse termijnen wanneer u in termijnen betaalt.  

Wanneer u in het nieuwe seizoen geen bericht heeft ontvangen van NIKKI, verzoeken wij u een e-mail te sturen naar [email protected]  Stuur in deze e-mail altijd uw juiste persoonsgegevens (naam lid, postadres, e-mailadres en telefoonnummer) mee en laat in uw e-mail altijd duidelijk weten van welke vereniging u lid bent, omdat NIKKI voor meerdere sportverenigingen de inning van contributiegelden verzorgt.

Vergoedingen via derden
Wanneer u gebruik maakt van een (gemeentelijke) vergoeding om de contributie te voldoen, dient u deze zelf aan te vragen. Neem tijdig contact op met uw mediator of desbetreffende persoon om dit in werking te stellen. In het geval u gebruik maakt van een vergoeding dient u ook NIKKI hiervan op de hoogte te stellen. Wanneer de vergoeding is ontvangen zal NIKKI eventueel contact met u opnemen, wanneer er nog een resterend bedrag open blijft staan. U kunt hier meer informatie over terugvinden op de website van NIKKI bij de FAQ.

Let op!
Met het bestuur zijn een aantal vaste afspraken gemaakt die NIKKI en het bestuur zullen opvolgen gedurende het seizoen:

  1. Indien wenselijk kunt u, op verzoek, rechtstreeks betalen op het bankrekeningnummer van NIKKI, informeer hiernaar per e-mail op [email protected]
  2. De gehele communicatie betreffende de inning van onze contributiegelden ligt in handen van NIKKI, al uw vragen en verzoeken omtrent de contributiebetaling kunt u per e-mail of telefonisch aan hen voorleggen.
  3. De vereniging kan gedurende het seizoen geen contante betalingen aannemen, de vereniging zal u voor betalingen doorverwijzen naar NIKKI.
  4. Wanneer de vereniging de contributiegelden niet op tijd heeft ontvangen, zal bij het uitblijven van betalingen er een incassobureau worden ingeschakeld. Uiteraard gaan wij als bestuur ervan uit dat dit niet nodig zal zijn.

Voor vragen over bijvoorbeeld uw contributie verwijzen wij u graag door via onderstaande link naar onze FAQ op de website.
https://www.nikki.nl/faq-leden/

Staat uw vraag er niet tussen? U kunt ons telefonisch bereiken via 0345 – 745 980.

 

Voorwaarden lidmaatschap
Bij opzegging van het lidmaatschap lopende het seizoen blijft de volledige contribute verschuldigd.

Het lidmaatschap wordt aangegaan voor het gehele of lopende verenigingsjaar en wordt zonder schriftelijke opzegging van het lid voor 1 juni van het lopende verenigingsjaar automatisch verlengd.

Indien het lidmaatschap lopende het verenigingsjaar wordt aangegaan wordt de contributie naar rato berekend.

Restitutie wordt niet verleend.

Indien u gebruik maakt van een Ooievaarspas dient u deze pas persoonlijk te laten scannen door de ledenadministratie, hiervoor ontvangt u een uitnodiging

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!