Sponsor = Partner

Leuk dat u de tijd wil nemen om dit stukje te lezen, het betekent dat u enigszins geïnteresseerd bent in een vorm van sponsoring van onze club. Wij zien onze sponsors als partners. U doet wat voor ons, zie de diverse mogelijkheden hieronder, en wij doen wat voor u. Nee, wij garanderen u geen extra omzet door het plaatsen van een reclamebord of het plaatsen van een banner op onze site. De kans bestaat natuurlijk wel dat de naam van uw bedrijf bekender wordt door de uitingen maar vooral  uw sociale betrokkenheid, door samenwerking met een amateurvoetbalvereniging, zal het imago van uw bedrijf goed doen.

Partners:

Wij zullen ook bijdragen aan het promoten van uw bedrijf bij andere sponsoren, bedrijven, derden zoals overkoepelende organen, KNVB en gemeente. Dat kan in samenwerking met u.

Ook stellen we u in staat om rondom de wedstrijden van ons 1e team, uitkomende in de 2e Divisie Zaterdag, het hoogste amateurniveau in Nederland, Business-to-Business gesprekken te kunnen voeren in ons sponsorhome. Natuurlijk kunt u daarbij, in overleg, ook nog gasten ontvangen.

Wij zijn ons er van bewust dat wij dat imago ook kunnen schaden. Wij zullen daarvoor waken

Wij, als SVV Scheveningen, hebben (uw) financiële middelen nodig om onze, ambitieuze, doelstellingen te behalen. Wij streven ernaar om onze eigen “Scheveningse” identiteit te behouden. Een van de pijlers daarvoor is een herkenbaar 1e team, een team met spelers uit de regio en het liefst nog uit eigen jeugd. Met name dat laatste heeft nog een lange weg te gaan. En dat begint bij imago en opleiden. De opleiding is de komende tijd ons speerpunt en dat kost tijd en GELD.

Het lezen van dit stuk heeft u al tijd gekost en in deze financieel slechte periode is deze tijd ook geld. Ik wil u hiervoor bedanken en hoop dat u geïnteresseerd bent geworden.

Maak een vrijblijvende afspraak met :
Kees Rog
Tel.: 06 51525674