Scheidsrechters

De scheidsrechter is een essentieel onderdeel van voetbal en de scheidsrechter speelt een belangrijke rol op én buiten het veld. Hij of zij  draagt bij aan een sportief en eerlijk verloop van de wedstrijd. Dit betekent meer plezier bij alle deelnemers aan het voetbal.

SVV Scheveningen vindt het belangrijk dat er voldoende gemotiveerde scheidsrechters beschikbaar zijn., dat zij de ruimte krijgen om hun taak uit te kunnen oefenen en dat zij worden gewaardeerd voor deze lastige maar zeer belangrijke taak. Speciaal daarom is er een SVV Scheidsrechteresbeleidsplan opgesteld. Dit geeft een richting aan de visie op clubscheidsrechters en hoe SVV daarmee omgaat. Een samenvatting van het SVV scheidsrechtersbeleidsplan is hier in te zien.

Commissie Scheidsrechters   [email protected]

scheidsrechterscorpsSVV.JPG