Scheveningen 1

Superfan Poster

de Schollekoppen

Topper van de week

Er mag weer getraind worden!!
Check de info en richtlijnen
op de website.

Informatie n.a.v. de Algemene Ledenvergadering van 11 december 2013

13-12-2013

Van links naar rechts: Ron Kleijn, Jan Korf, René Vis, Gerbrand de Bruijn, John Kramer, Nico de Jager, Leen Tuit en Ruud Assenberg.

Helaas waren Frans Brand, Jerry de Rijk, Dik van der Toorn  en Wout van der Toorn verhinderd om de vergadering bij te wonen, wat ook gold voor onze nieuwe Lid van Verdienste Dave van der Zwan, die door werkzaamheden niet tijdig bij de vergadering aanwezig kon zijn.

Op de Algemene Ledenvergadering van SVV Scheveningen, die woensdag 11 december j.l. heeft plaatsgevonden, waren ermaar liefst elf jubilarissen.

Voor hun 25 jarig lidmaatschap waren dat Frans Brand, Jerry de Rijk, Dick van der Toorn en René Vis

Nico de Jager, John Kramer, Wout van der Toorn vierden hun40 jarig lidmaatschap:

Gerbrand de Bruyn, Jan Korf, Leen Tuit werden in de bloemetjes gezet

vanwege 50 jarig lidmaatschap.

En tot slot kon voorzitter Ron Kleijn vol trots Ruud Assenberg naar voren roepen, die dit jaar al 60 jaar lid is van SVV Scheveningen

Met de volledige goedkeuring van de vergadering werd Dave van der Zwan benoemd tot Lid van Verdienste. Dave is binnen de vereniging vooral bekend door zijn functie als teammanager van het 1e elftal, een functie die hij al jarenlang op een meer dan voortreffelijke wijze vervult. Maar Dave maakt zich al lange tijd op meerdere manieren zeer verdienstelijk voor SVV Scheveningen. Dave is één van de leden, die heel veel tijd steken om de web site op een zo goed mogelijke wijze te beheren en wie regelmatig de site bezoekt kan niet anders concluderen, dan dat de web site een visitekaartje voor SVV Scheveningen is. Met zijn organisatorisch inzicht is hij daarnaast een aanspreekpunt voor een aantal commissies binnen de vereniging, waar met name de activiteiten commissie graag gebruik van maakt.

Ron Kleijn was aftredend, maar heeft zich herkiesbaar gesteld. De vergadering stemde hier volmondig in toe, waardoor het bestuur in dezelfde samenstelling als het afgelopen jaar blijft functioneren.

MMF
Scheveningen Merchandise

Deze website wordt mede mogelijk gemaakt door:

Tweets van SVVSchev

Tweets van SchevZAT1